Kosmetyki na kozetce

Blogerzy we Wro 2018

Gabriela Młyńska 22 lutego 2018
flower
Wrocław – miasto pełne magii, uroczych zakątków. Ciągnie mnie do niego, ale nie bywam tam często. Dlatego bardzo ucieszyłam się z możliwości uczestnictwa w spotkaniu Blogerzy we Wro 2018 zorganizowanym przez autorkę bloga mama-sama.pl.

10 i 11 lutego 2018 w kameralnej kawiarni Krzyki Śmiechy CAFE były i (o)krzyki zadowolenia i dziecięce (no nie tylko) śmiechy. Tak, tak, na spotkanie można było zabrać swoją połowę (lepszą, gorszą;)) i dzieciaki. Jako że H. się wczasowała z dziadkami w górach, to pojechaliśmy sami z myślą o pozwiedzaniu ulubionych wrocławskich zakamarków. Wyprawa z Sosnowca nie należała do najłatwiejszych, zważywszy na to, że koło 2 w nocy wróciłam z koncertu Depeche Mode w Łodzi a o 6 rozdzwonił się niemiłosiernie budzik… O 10 na miejscu przywitała nas organizatorka, a pyszny sernik i herbata sprawiły, że o zmęczeniu prawie zapomniałam. I się zaczęło! Pierwszy warsztat z Programu Partnerskiego Ceneo.pl – tu dowiedzieliśmy się o korzyściach współpracy oraz przedstawiono nam różne kreacje reklamowe. Kolejnym punktem spotkania był warsztat z Panią Klaudią Fotyniuk z Blogomarki, która pokazała, że wyróżnienie swojego bloga na tle innych jest bardzo istotne, że powinniśmy zacząć myśleć o nim jako o swojej marce. Po tym wykładzie połączonym z ćwiczeniami czuję lekki niedosyt 🙂
A w przerwie obiadowej pochłonęłam takie oto cacko: tarta z warzywami!
Ostatnim sobotnim punktem spotkania był wykład fotograficzny, który poprowadziła Lady Amarena . Opowiedziała nam o swojej przygodzie z fotografią i podpowiedziała kilka całkiem fajnych sztuczek.
Zmęczeni ale zadowoleni udaliśmy się do hotelu – Novotel Wrocław City gdzie przywitano nas z ciepłym uśmiechem i wręczono klucze do pokoju. A po otwarciu drzwi, moim oczom ukazał się taki oto widok:
Taaa daaa! Mąż był zachwycony. Ja nieco mniej, bo liczyłam na relaks w wannie wypełnionej pianą i gorącą wodą… (i nie przepadam za #gwiezdnewojny). Ale! Bez problemu zamieniono nam pokój na taki z wanną 🙂 A podczas kolacji w hotelowej restauracji mogliśmy pograć w szachy:
Niedziela przywitała nas znów ciastem i herbatą/kawą oraz nowymi warsztatami. Blogosfera. Jedyne takie czasopismo dla blogerów – znacie? Jeśli nie, to zachęcam do przeczytania wszystkich 3 (na ten czas!) numerów – znajdziecie tam sporo bardzo przydatnych artykułów oraz wskazówek do dalszego rozwoju bloga. Kolejny wykład poprowadził Pan Piotr Jaworski z Kancelarii Prawnej Vertex Securing, w którym poruszył szalenie istotny temat publikowania zdjęć dzieci w sieci. W skrócie: co wolno, a co kategorycznie jest zakazane. Oczywiście było sto pytań i burza mózgów – na wszystko otrzymaliśmy konkretne odpowiedzi. Po krótkiej przerwie zrobiło się bardzo pachnąco dzięki prelekcji Pani z firmy Prouve, która przybliżyła nam filozofię marki oraz jej produkty.
Wisienką na blogowym torcie był wykład organizatorki. Wciągnęła nas w dyskusję o autentyczności blogów, blogerek i blogerów oraz o granicach prywatności (i tu, może mało odkrywcze, okazało się, że każdy ma ją inną i jakże różnią się one od siebie). Koniec dwudniowego spotkania zwiastował obiad (tym razem wybrałam wersję na słodko) oraz tort.
Jeszcze chwila luźnych rozmów, wymiana ciepłych słów i czas wracać… Nie poszliśmy na spacer, nie odwiedziliśmy ulubionych miejsc. Ale wiem, że Wrocław tam jest i czeka.
Dziękuję organizatorce za zaproszenie i moc wrażeń. #BlogerzyWeWro2018 nie byliby sobą gdyby nie:
  • Wydawnictwo Pasja
  • Wydawnictwo ze słownikiem
  • .miodzik.pl
  • Program Partnerski .Ceneo.pl
  • Neon N Life
  • Prouve
  • Julek i dziura w budżecie
  • Klocki Blocki
  • Biolonica
  • Fix Up Studio
  • Zdrowie w Tobie
  • OgarniamSię
  • Luis Timm – Pozytywny tato
  • Ja, ciąża i cała reszta